Møder og konferencer

Midt på Fyn - midt i Danmark - ligger Odense Congress Center. Det er her vi skaber rammerne for møder og konferencer i alle størrelser - uanset hvor få eller mange I er.

Fra bestyrelsesmødet for otte til landskongressen til 8.000 - og alt det indimellem. Med eller uden overnatning på vores dejlige hotel - eller måske med en koncert eller teambuilding koblet på? Vi har prøvet det hele før og, med 25 år på bagen, er vi efterhånden ved at være nogle af landets dygtigste - det er i al fald hvad vores kunder fortæller os.

Skal vi også gøre jeres møde til en succes?

Mødelokaler på OCC

Lyse, imødekommende og med alt i AV-udstyr. Med 26 moderne mødelokaler i alle størrelser kommer I aldrig til at sidde på skødet af - eller pinligt langt fra - hinanden på OCC. 

Uanset hvor mange eller få I er, så betyder et møde på OCC:

  • Moderne og eksklusive mødelokaler
  • Alt i AV-faciliteter
  • Gratis parkering
  • Hotel Odense i samme bygning - ideelt til internatmøder

Alle vores lokaler er bygget op omkring et fælles lobbyområde, så I altid kun er få sekunders gang fra hinanden. Praktisk, hvis I bruger flere lokaler på samme tid, eller sidder i en af vores store og fleksible sale, hvor I kan være op til 1.900.

Det betyder også, at vi altid finde et nyt lokale, der passer perfekt til jer, hvis I bliver markant flere eller færre end beregnet. 

Sale og haller

Hos Odense Congress Center råder vi over nogle af landets største og bedste faciliteter til store arrangementer som kongresser, konferencer og fester.

Vi har en fantastisk spændvidde i vores sale og haller og med vores mange års ekspertise med begivenheder med op til 5.000 deltagere har vi prøvet det hele før. Det giver dig friheden til at fokusere på jeres gæster, i stedet for praktikken.

På OCC tilbyder vi bl.a.

  • Fem store sale og tre haller med kapacitet fra 100 til 5.000 gæster
  • Moderne AV-udstyr - samarbejde med AV Center
  • Bespisning fra restaurantens køkken
  • Koordinering af overnatning på eget eller nærliggende hoteller
  • Mulighed for tilkøb af registrering i Conference Manager

AV-udstyr

Der er løbet meget vand under broen siden overhead projektoren. På OCC er vi fulgt med tiden og har udstyret alle vores lokaler, fra de mindste møderum til den største sal, med moderne AV-udstyr, der står til jeres fulde rådighed.

I samarbejde med AV Center, sørger vi for alt i lys og lyd til jeres møde eller konference, bl.a.:

  • Fladskærm og/eller projektor i alle mødelokaler
  • Full HD-projektor i alle konferencesale
  • Videokonference
  • Mulighed for optagelse af møder/konference i højeste digitale kvalitet og brænding til DVD
  • Markedets bedste lydanlæg med intelligent surround
  • Lys i samarbejde med AV Center
  • Alt i mikrofoner og PA-anlæg

Har du en særlig forespørgsel eller ønske, er du altid velkommen til at kontakte os.

Business Lounge

Brug for at slappe af, se TV eller nyde en drink fra foyerbaren efter en travl mødedag? Intet problem.

Vi har i 2015 indviet et helt nyt og eksklusivt loungeområde, ved siden af lobbyen på Hotel Odense. Her kan forretningsgæster og mødegrupper trække sig tilbage i fred og ro i uformelle rammer, efter den sidste PowerPoint er løbet over skærmen.

TREFOR Park

TREFOR Park - eller Odense Stadion - er meget mere end fodbold. Kun fem minutter fra Odense Centrum byder den eksklusive VIP-tribune både på luksuriøse Skyboxe og lækre lounges, med plads til op til 1.000 personer. Det hele med en enestående udsigt over grønsværen. Og alt sammen til jeres rådighed, når I booker jeres møde hos OCC. 

Rammerne på TREFOR Park er ideelle til mødet eller konferencen, der kræver noget særligt, og vi sørger naturligvis for alt - ikke mindst bespisningen. TREFOR Park byder på:

  • I alt 600 m2 gulvareal
  • Bespisning op til 1.000 personer
  • 6 skyboxe med B&O udstyr og opdækning til 12 pers.
  • 5 Lounges 

Har du spørgsmål eller ønsker du at booke et møde eller en konference, er du velkommen til at kontakte os på tlf. 4016 2298 eller mail ab@ose.dk

Læs mere om møder og konferencer på TREFOR Park her.

Sparekassen Fyn Arena

Odense Congress Center er mødelokaler, sale og haller - og Syddanmarks største og mest moderne multiarena. 

Sparekassen Fyn Arena lægger hvert år blandt andet gulvareal til  Disney On Ice-show, World Cup-ridning, koncerter og større messer, og er perfekt som baggrund for arrangementer, der skal have noget ekstra. 

Til jeres møde eller konference i arenaen kan I frit benytte jer af:

  • Selve arenaen med plads til 5.300 gæster på tribunerne
  • 7 mødelokaler i direkte forbindelse med arenaen
  • VIP-lounge med udsigt til arenaen
  • Alt i moderne AV-udstyr

Kommer I langvejs fra? Så vil det glæde jer at vide, at arenaen ligger lige ud til vores 1.900 gratis p-pladser, og med direkte adgang til både taxi og busser.

Mad & drikke

Ny-klassisk, kalder vi det nye madkoncept på Odense Congress Center – og det er præcis, hvad du får; hæderkronede retter, genopfundet og tilsat et frækt twist af fynsk kreativitet samt nogle af landets fineste råvarer. Det hele serveret i delikate, enkle og nøje afstemte portionsanretninger, direkte ved bordet. Samtidig gør vi det hele lidt sundere og mere grønt – når det ikke går ud over smagen. Men der er mere endnu. Vi tror på, at variation på tallerkenen er nøglen til en madoplevelse, der er spændende og lækker fra første til sidste bid. Det skal være muligt at spise sig mæt, uden at spise sig træt.

Det betyder, at du kan forkæle dig selv med en moderne hønsesalat, en velhængt engelsk bøf eller et perfekt stykke smagfuld hellefisk med brøndkarsepesto – og så har du endda kun smagt halvdelen af, hvad din frokost byder på. Hvis I ikke har tid til den helt store frokost, så bare rolig. Vi beholder vores populære tapasbuffet, hvor flere af de helt nye retter også vil være at finde. Ideelt til de situationer, hvor en hurtig snack passer bedre ind i jeres program.

Vi glæder os meget til at præsentere jer for en helt ny frokostoplevelse, næste gang I besøger os. Kendte delikatesser – med et spændende twist. Det er ny-klassisk på OCC. Velbekomme!

Catering

Har I behov for bespise et større arrangement - men foretrækker I at holde det i egne lokaler? Intet problem.

Al mad ud af huset fra OCC leveres af vores knivskarpe kolleger hos Kai Thor, der er nogle af landets dygtigste og mest erfarne, når det kommer til at sikre lækker mad til tiden, anrettet så jeres gæster ikke kan vente med at gå til bordet.

Lyder det godt? Det er det også.

Besøg Kai Thor på www.kaithor.dk og se hvordan de kan løfte jeres arrangement til næste niveau.

Parkering

Hvis du ankommer til din konference, møde eller fest i egen bil, får du ingen problemer med at finde en parkeringsplads hos os.

Vi stiller nemlig 1.900 gratis p-pladser til rådighed, så din bil kan holde trygt og godt under hele dit besøg.

Og vores unikke placering nær ved motorvej og centrum af Odense betyder nem og hurtig adgang til vores faciliteter, uanset hvorfra I landet du kommer.

På linket nedenfor kan du hente et oversigtskort over alle vores p-pladser - og fik vi nævnt, at I ikke betaler en krone for at holde hos os?

Firmaaftaler

Hos Odense Congress Center har du masser af muligheder for, at opnå stærke fordele og rabatter med en firmaaftale – allerede fra dit første besøg.

Fordi vi tilbyder både møder, konferencer, messer, hotelovernatninger og koncert- og fodboldoplevelser kan vi sammensætte en helt unik pakke til jeres behov. Det giver jeres virksomhed endnu mere for pengene – uanset hvor stor eller lille en aftale I ønsker at lave.

Skriv til os på mail pk@occ.dk eller ring til 65 56 03 50 og hør mere om, hvad en firmaaftale kan give – og spare – jeres virksomhed.

Teambuilding

Fra rappelling til snobrød – at dele oplevelser bringer mennesker sammen, styrker bånd og giver nye perspektiver på hinanden – uanset om det er blandt kolleger, kunder eller samarbejdspartnere.

Det ved vi på Odense Congress Center, og derfor stiller vi en bred vifte af sjove, spændende, udfordrende og hyggelige teambuilding-aktiviteter til jeres rådighed, når I besøger os.

Uanset om I er mange eller få, er til rappelling eller snobrød, mega-bordfodbold eller tænksomme teamopgaver så hjælper vi jer med, at sammensætte det helt rigtige program.

Fordi vi har faciliteterne på egen matrikel behøver I ikke at bruge tid på transport – I kan gå direkte fra mødelokalet, restauranten eller hotelværelset.

Med jeres ønsker og behov i centrum bygger vi i fællesskab en oplevelse, der ikke bare underholder – den bringer jer tættere på hinanden.

Conference Manager

Som konferencekunde på Odense Congress Center (eller i vores lokaler på TREFOR Park) kan vi hjælpe jer med adgang til planlægningsværktøjet Conference Manager™. Det betyder:

  • Eget website til jeres arrangement
  • Frihed til jeres deltagere til at tilmelde sig, ændre tilmelding online og se opdateret program
  • Adgang til real-time opdaterede lister over mødedeltagere
  • Skræddersyede navneskilte, bordkort og billetter med stregkoder
  • Online evalueringsskema af jeres arrangement

Conference Manager er let og enkelt at bruge, både for dig som mødebooker og jeres gæster, uanset størrelsen på jeres arrangement.

Kontakt os for et tilbud eller få en kort og uforpligtende demonstration af programmet ved at klikke her.

Har du spørgsmål til Conference Manager kan du kontakte supporten på tlf. på 88 83 20 00 på hverdage mellem 09.00 – 16.00.

Mødeøen Fyn

På Odense Congress Center er vi stolte af vores fynske rødder. Fyns placering gør øen til et naturligt centrum for aktiviteter i hele landet, og de fynske råvareleverandører bidrager til et lækkert, kreativt og nyskabende køkken. Fra marsklam til frisk Kerteminde-fisk - et besøg på Fyn skal smages!

Tilsæt et kæmpe udvalg af kulturelle begivenheder, festivaller og unikke seværdigheder, og så har du essensen af vores grønne ø: smukt, lækkert, spændende - og tæt på!

Vi vil gerne bidrage til at endnu flere oplever alt, hvad Fyn har at byde på. Derfor er vi stolte medlemmer af Mødeøen Fyn - et samarbejde på tværs af hele øen, der skal tiltrække endnu flere møder, konferencer og kongresser til Danmarks æblehave.

Du kan læse mere om Mødeøen Fyn her.

Vi ses på Fyn!

Gratis Mødeguide

At booke møder er både en kunst og en videnskab, og der er lige så mange måder at gribe opgaven an på, som der er mødebookere. 

Derfor har vi bygget en gratis guide, du kan bruge (eller blot blive inspireret af) når du booker møder, store som små.

Guiden indeholder alle de trin, en typisk mødebooking indeholder, samt en masse gode tips og tricks, der kan sikre, at I får det bedst mulige møde - uanset hvor I vælger at holde det - samt at du som booker bruger din tid mest effektivt.

Rigtig go' læselyst!

Kontakt

Book dit møde, din konference eller kongres på tlf. +45 6556 0350 eller kontakt os for et uforpligtende tilbud:

Charlotte Skou
Konferencekoordinator
6556 0352 • csj@ose.dk

Signe Rauhe Brix
Konferencekoordinator
6556 0174 • srb@ose.dk

Tina Schütt
Key Account Manager
6556 0373 • ts@ose.dk

Maria Klausen
Key Account Manager
2988 3706 • ts@ose.dk

Har du en mere generel forespørgsel, så ring tlf. 6556 0100 eller skriv til occ@occ.dk

TREFOR PARK
Har du lyst til at vide mere om møder og fest på TREFOR Park, så er du også velkommen til at kontakte os her på tlf. 4016 2298 eller mail ab@ose.dk.

Priser

Business

Det effektive arbejdsmøde, hvor frokost indtages i mødelokalet.

375 kr. pr. person
  • Kaffe/the hele dagen
  • Kildevand i lokalet hele dagen
  • Frisk frugt hele dagen
  • Eftermiddagskage & økologisk juice
  • Lækker sandwichbuffet

Premium

Heldagsmødet, hvor der er tænkt på alt fra start til slut.

475 kr. pr. person
  • Kaffe/the hele dagen
  • Kildevand i lokalet hele dagen
  • Frisk frugt hele dagen
  • Eftermiddagskage & økologisk juice
  • Grovbolle m. smør, ost, hjemmelavet syltetøj & økologisk most el. juice
  • Lækker to-retters frokostmenu

Executive

Vores bedste mødepakke med et ekstra pift af alting.

575 kr. pr. person
  • Kaffe/the hele dagen
  • Kildevand i lokalet hele dagen
  • Frisk frugt hele dagen
  • Eftermiddagskage & økologisk juice
  • Skåret frugt, salt, sødt & knas hele dagen
  • Luksus frokosttallerken med tre kolde, tre varme & sødt el. ost

Premium

Heldagsmødet, hvor der er tænkt på alt fra start til slut.

1.595 kr. pr. person
  • Grovbolle med smør, ost, hjemmelavet syltetøj & økologisk most/juice
  • Kaffe/the/kildevand hele dagen
  • Frisk frugt hele dagen
  • 2-retters frokostmenu
  • 1 øl/vand
  • Eftermiddagskage, økologisk most/juice og grønt
  • 2-retters konferencemiddag
  • Overnatning
  • Stort morgenbord

Executive

Vores bedste mødepakke med et ekstra pift af alting.

1.695 kr. pr. person
  • Grovbolle med smør, ost, hjemmelavet syltetøj & økologisk most/juice
  • Kaffe/the/kildevand hele dagen
  • Skåret frugt, salt, sødt & knas i lokalet hele dagen
  • Luksus-frokosttallerken med tre kolde, tre varme & sødt/ost
  • 1 øl/vand
  • Eftermiddagskage, økologisk most/juice og grønt
  • Eksklusiv 3-retters konference- middag
  • Overnatning
  • Stort morgenbord

Business

Møde efter arbejdstid - til en skarp pris (kl. 15.00 – 22.00)

275 kr. pr. person
  • Foccaciasandwich eller 2 stk. trekantsandwich
  • Inkl. 1 kildevand/sodavand
  • Aftenkaffe
  • Kage
  • Kildevand i mødelokalet

Executive

Det eksklusive møde efter arbejdstid (kl. 15.00 – 22.00).

440 kr. pr. person
  • 2 retters middag inkl. drikkelse
  • Aftenkaffe
  • Kage
  • Kildevand i mødelokalet

Lad os holde dit næste arrangement

Udfyld nedenstående felter og få et skarpt tilbud.

1 6