Få nyheder først - vind billetter!

Der sker hele tiden noget på Odense Congress Center, og hvis du tilmelder dig vores månedlige nyhedsbrev deltager du i lodtrækningen om billetter til fede koncerter og fantastiske shows!

Tilmeld dig her!

Business nyhedsbrev
Onsdag d. 2. juli 2014 af Andreas Bøttger

Pressemeddelelse: Arena Fyn skal fremover hedde Sparekassen Fyn Arena

Sparekassen Fyn sætter handling bag ord og indgår et tre-årigt partnerskab med Odense Sport & Event som ny navnesponsor for Arena Fyn. Partnerskabet indgås på baggrund af et fælles ønske om at løfte Fyn og det fynske kulturliv.

Arenaen, som fremover skal hedde Sparekassen Fyn Arena, danner hvert år kulisse om en bred vifte af kulturelle og sportslige arrangementer på Fyn og byder årligt mere end 300.000 besøgende velkommen.

- Der er mange gevinster ved at have et levende og mangfoldigt kulturliv. Det gør os ikke kun rigere på oplevelser, men er også med til at gøre Fyn til et attraktivt sted at bo. Det vil vi gerne være en aktiv del af, og derfor er vi også meget stolte af, at vi i de næste tre år skal lægge navn til Syddanmarks største multiarena, fortæller områdedirektør i Sparekassen Fyn, Jan Klink Andersen.

Arenaen har de seneste tre år været sponsoreret af den svenske sportskæde Stadium, og hos Odense Sport & Event glæder man sig over, at det har været muligt at finde en lokal, fynsk samarbejdspartner til at overtage navnerettighederne.

- Vi er rigtig glade for, at det har været muligt for os at finde en stærk medspiller, der brænder for Fyn med samme glød, som vi gør. Desuden har vi haft et rigtig godt match mellem vores værdier og visioner for samarbejdet, siger Ole Bang Nielsen, adm. direktør i Odense Sport & Event.

Synlighed på Fyn
I løbet af de sidste par dage er de nuværende skilte på arenaens facader taget ned og erstattet af et stort banner med den nye navnesponsor. Senere på året opsættes mere permanente skilte.

- Med mere end 300.000 besøgende om året fra hele Fyn udgør arenaen en rigtig spændende eksponeringsflade for os, hvor vi bogstavelig talt kan slå vores navn stort op og skabe synlighed omkring Sparekassen Fyn. På den måde viser vi, at hele Fyns sparekasse er med, når fynboerne samles omkring alt fra Disney On Ice, koncerter, håndbold og ridning til messer og konferencer. Og vi understreger dermed, at vi mener det, når vi siger, at vi vil Fyn, uddyber områdedirektør Jan Klink Andersen.

Nye samarbejdsmuligheder
Samarbejdet mellem Sparekassen Fyn og Odense Sport & Event er ikke nyt. Sparekassen Fyn har således under navnet Sparekassen Faaborg tidligere været en stærk medspiller i Odense Sport & Event’s sponsornetværk og virksomhedens aktiviteter på Fyn. Herunder bl.a. Odense Boldklub. Det er bl.a. det gode, hidtidige samarbejde, som har banet vejen for den nye aftale mellem de to fynske virksomheder. En aftale, som også medfører, at Sparekassen Fyn fremover bliver såkaldt ”Partner Exclusive”.

Udover navnerettighederne til arenaen betyder det bl.a., at Sparekassen Fyn fortsætter i Odense Sport & Event’s erhvervsnetværk, hvor særligt sparekassens ErhvervsCenter – med områdedirektør Niels Kidde Andersen i spidsen - styrker relationerne med fynske erhvervsdrivende.

- Vi har altid haft et rigtig godt samarbejde med Sparekassen Fyn, og det fremmer selvfølgelig samarbejdsmulighederne på tværs. Det tegner også godt for fremtiden, og både vi og Sparekassen Fyn er overbeviste om, at det nye, større partnerskab vil skabe værdi for både Fyn og os, slutter Ole Bang Nielsen.

Kan vi hjælpe dig med noget?

Har du et spørgsmål eller ønske til et møde eller en konference hos os? Udfyld skemaet nedenfor - så ringer vi dig op samme dag.

Din henvendelse er naturligvis helt uforpligtende.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Navn

Evt. bemærkninger
Bliv ringet op - Klik her
Copyright © · Alle rettigheder forbeholdes · Odense Congress Center · Ørbækvej 350 · DK-5220 Odense SØ · Tlf. + 45 65 56 01 00 · occ@occ.dk